Aanpassing openingsuren gemeentehuis naar aanleiding van de corona-crisis

15
mrt
2020

OPGELET! Naar aanleiding van de corona-crisis werkt het gemeentehuis vanaf 16 maart 2020 voorlopig enkel op afspraak en dit voor essentiële en dringende dienstverlening

 

Als gevolg van de coronacrisis werken de gemeentelijke diensten voorlopig enkel op afspraak en dit uitsluitend voor dringende zaken.Er is  geen AVONDOPENING op 16 maart, 23 maart en 30 maart 2020. We vragen om een bezoek aan het gemeentehuis zoveel  te vermijden of uit te stellen.

Voor dringende vragen aan de dienst burgerzaken kan men tussen half negen en twaalf uur terecht op het nummer 015/51 82 30.

Alle andere vragen aan het gemeentebestuur kan men via e-mail stellen op het volgende e-mailadres info@boortmeerbeek.be. Dit e-mailadres wordt tijdens de kantooruren permanent opgevolgd. Wij proberen je zo snel als mogelijk verder te helpen al kan dit – gelet op de omstandigheden – misschien wat meer tijd vragen dan anders. Wij hopen op jullie begrip.

 

Je kan dus best:

  1. nagaan of je jouw vraag schriftelijk kan stellen via info@boortmeerbeek.be.
  2. nagaan of je het document dat je nodig hebt, elektronisch kan bekomen. Ga hiervoor naar het E-loket en kies voor Aanvragen elektronische documenten. Ook adresveranderingen kunnen via het webformulier worden aangevraagd
  3. Voor de dienst burgerzaken kan je jouw vraag ook rechtstreeks stellen
    1. via mail: burgerzaken@boortmeerbeek.be of
    2. via telefoon op het nummer 015 51 82 30 tijdens de telefoonpermanentie
  4. Voor de dienst ruimtelijke ordening kan je je vragen mailen naar ruimtelijkeordening@boortmeerbeek.be en de dienst zal jou zo snel mogelijk contacteren om verder af te spreken.
  5. Afspraken met het woonloket zijn voorlopig niet mogelijk. De medewerkers werken van thuis uit. Je kan je vragen stellen  via woonloket@boortmeerbeek.be of 0496 25 85 29
  6. Alle andere vragen kan je stellen via info@boortmeerbeek.be

Is een afspraak toch noodzakelijk ?

    1. Bij het binnenkomen vragen we bezoekers eerst hun handen te gaan wassen.
    2. Heb je een afspraak en de deur van het gemeentehuis blijkt gesloten, bel dan even op 015 51 82 30.
    3. Betalingen: we vragen om niet cash te betalen, maar altijd met bancontact